VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

A szerződés alanyai

Vásárló: A weboldal vásárlójává azon személyek, vállalkozások, szervezetek képviselői válhatnak, akik e-mailes megrendelést aktiválnak és ezen aktiválási folyamat részeként elfogadják a Szolgáltató által előírt Általános Szerződési Feltételekben (továbbiakban: ÁSZF), Adatkezelési Szabályzatban és a Fizetési Feltételekben foglaltakat.

Szolgáltató: Szolgáltató jogi személyiséggel felruházott gazdasági társaság, amely társaság a weboldal üzemeltetését biztosítja és a Vásárlókkal vásárlásaik alkalmával eladóként jogviszonyba kerül.

A szolgáltató adatai

Szolgáltató neve: Szűcs Network Hungary Kft.

Székhelye: 4400 Nyíregyháza Tiszavasvári utca 40.

Elektronikus levelezési cím: info@plasztikkartyakeszites.hu

Adószám: 14617623-2-15

Telefonszám:  (+36-1) 296-2489

A szolgáltató tevékenységét nyilvántartásba jegyezte:

Nyilvántartási szám:

Futárszolgálat: a Vásárló választása szerint az áru kiszállítására igénybe vett futárszolgálat, aki gazdaságilag elkülönül a Szolgáltatótól és ezen tevékenységért vállalkozási díj illeti meg a jelen Általános Szerződési Feltételekben meghatározottak szerint. Alap esetben a szállítá díjtalan, de ettől eltérő esetekben, plusz szállítási költség is felszámításra kerülhet, amiről a megrendelőt tájékoztatást kap. Ilyen eset lehet a szombati kiszállítás, vagy az ütemezett szállítások.

A weboldal használata, árurendelés

A www.plasztikkartyakeszites.hu weboldalon történő vásárlás elektronikus (e-mailes) vagy telefonos úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. A felek közötti szerződés az írásos e-mail megrendelés megerősítésével jön létre. A Felek között az így, magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül. A Szolgáltató a szerződést iktatja, és annak létrejöttét a felhasználó törlési kérelméig őrzi. Az áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve az e-mailben található információkbol lehet részletesen megismerni. Ha vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdések merülne fel, a Szolgáltató biztosítja a feltett kérdések megválaszolását. Érvényes és a Megrendelőre nézve kötelező érvényű és erejű megrendelésnek minősül, amelyen a Megrendelő neve és bármely képviselőjének, alkalmazottjának aláírása szerepel. Ebben a körben az elektronikus levelet is iratnak kell tekinteni. Megrendelését a Vásárló következmények nélkül jogosult lemondani az info@plasztikkartyakeszites.hu hu e-mail címen.

Fizetési információk: 

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva, a csomagba helyezi a Vevő részére.

Átutalás előre: A Szolgáltató a Vásárlónak a megrendelés visszaigazolását követően átutalásos számlát állít ki és ezt e-számla formájában megküldi a Vevőnek e-mailben, amelynek Vevő nyolc (8) napon belüli kiegyenlítésére köteles. A számlában meghatározott ellenérték a számlában meghatározott bankszámlán történő jóváírást követő 2 munkanapon belül a Szolgáltat köteles a termék kiszállítására, ha a termék raktárkészleten van. 

Árak

A weboldal az árakat e-mailben küldi el ahol nettó és bruttó formában tünteti fel. A weboldalról megrendelhető termékek árai változásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítást a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A webáruházban kínált termékek műszaki és más paramétereinek, adatainak, árainak stb. helyessége érdekében a legnagyobb gondossággal jár el a Szolgáltató, de ezekért felelősséget nem vállal. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1”Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától. A változások akkor lépnek életbe, amikor a webáruházban online megjelennek.

Házhoz szállítás feltételei és díjai

A megrendelt árut a megrendelést követően az e-mailben kiküldött levél után a kiválasztott határidőn belül 8 és 18 óra között a Szolgáltató a megrendelésben meghatározott címre szállítja le saját szállító eszközzel vagy futárszolgálat igénybevételével (továbbiakban együttesen: szállító). Ettől eltérő esetben a szállítás pontos idejét a Szállító a Vásárlóval egyezteti. A hétvégén vagy ünnepnapokon beérkezett megrendelés a munkaszüneti napot követő első munkanapon kerül feldolgozásra. 

Személyes átvétel

Vásárlóinknak lehetősége van a megrendelt terméket nyíregyházi üzletünkben személyesen átvenni. Ebben az esetben természetesen szállítási díjat nem szállítunk fel, a csomag ellenértékét készpénzben kell kifizetni.

Szállítási díjszabás

A kiszállítási költség legtöbb esetben díjtalan, egyedi esetekben lehet szállítási költség, amit a szolgáltató előre jelez. Ezen szállítások esetén a webáruház munkatársai a megrendelést követően egyeztetik a szállítási feltételeket a Vásárlóval. A szállítási díjak változásának jogát a Szolgáltató fenntartja, de köteles ezen díjváltozásokról a weboldalán tájékoztatást adni a Vásárló számára.

Az esetleges szállítási késedelemből vagy a megrendelés meghiúsulásából eredő károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

Szállítással kapcsolatos reklamációk

Amennyiben a Vásárló az átadás átvétel során a leszállított csomagon bármi nemű sérülést tapasztal, arról a szállítóval együttesen köteles jegyzőkönyvet felvenni. Az igazolhatóan a szállításból eredő károkért a szállítást végző vállal felelősséget. A jegyzőkönyv Szolgáltatónak történő megküldésével a Vásárló köteles a Szolgáltatót tájékoztatni az áru átvételét követő negyvennyolc (48) órán belül a szállítási reklamációjáról. Vásárló az áru átvételekor köteles olyan körültekintéssel és gondossággal eljárni, hogy a Szolgáltató jogainak esetleges szállítóval szembeni érvényesítését elősegítse, vagy azt megóvja.

Jótállás, felelősség és visszaadási jog

a) A megrendelő köteles minden esetben ellenőrizni a szállított áru, valamint a korrekturára megküldött előzetes és köztes termékek szerződésben foglaltaknak való megfelelősségét. Esetleges hibákért való veszélyviselés a nyomtatási, illetve gyártási jóváhagyással a megrendelőre száll át, amennyiben nem olyan hibákról van szó, amelyek a jóváhagyást követő gyártási folyamat során alakultak ki vagy váltak felismerhetővé. Ugyanez vonatkozik a megrendelő minden egyéb jóváhagyó nyilatkozatára. A hibákat haladéktalanul, legkésőbb 7 napon belül írásban kell jelezni. Rejtett hibákat, amelyek a haladéktalan vizsgálat után nem találhatóak meg, a törvény szerinti jótállási határidőn belül kell érvényre juttatni.

b) Mindennemű visszaküldést velünk szükséges egyeztetni. A bérmentesítés nélkül visszaküldött áru nem kerül átvételre.

c) Az előállítási folyamatok során keletkező kisebb eltérések nem kifogásolhatóak.

Ez különösen érvényes az alábbiak esetén:

  • enyhe színeltérések két vagy több megrendelés között
  • enyhe színeltérések egy előző megrendeléshez képest
  • enyhe színeltérések az egyes ívek között egy megrendelésen belül
  • kis mértékű vágási és falcolási tűrés (készmérettől való eltérés), különösen brosúráknál és pochettáknál az összehajtott készmérettől való max. 4 mm-ig eltérésig, magazinok, jegyzetfüzetek és utalványfüzetek esetében az összehajtott készmérettől való max. 2 mm-es eltérésig, szalvétáknál az összehajtott készmérettől való max. 1,5 mm-es eltérésig, reklámtechnikai termékek esetében az összehajtott készmérettől való 1-2%-os eltérésig, minden más terméknél az (összehajtott) készmérettől való max. 1 mm eltérésig
  • enyhe színeltérések a magazinok belső része és borítója között,
  • enyhe eltolódás (maximum 0,3 mm) a parciális UV – lakkozásnál, a forró fóliás prégelésnél vagy a relief lakkozásnál a nyomtatási motívumhoz képest.

Technikai okok miatt ugyanez érvényes más minták, pl. színhelyes próbanyomatok (proof)és nyomatok, valamint a végtermék összehasonlítására is – akkor is, ha azokat mi állítottuk elő.

d) Az elhelyezésnél gyártási okok miatt nem vehető figyelembe a papír száliránya. Az ettől függő, a falcolás során keletkező enyhe feltöréseket, valamint a termékszilárdságban, illetve -merevségben való eltéréséket el kell fogadni és azok nem kifogásolhatóak.

e) A használt anyag minőségében való eltérésekért csak a megrendelés értékének összegéig vállalunk felelősséget. A vállalkozó mentesül a felelősség alól, amennyiben az anyagot a megrendelő szállítja.

f) Amennyiben a megrendelő kérésre sem bocsátotta rendelkezésre a nyomdai anyag próbanyomatát és a vállalkozótól nem is vett át általa készített proofot vagy próbanyomatot, abban az esetben a vállakozó mentesül minden felelősség alól. Az ezzel kapcsolatos kifogások nem kerülnek elismerésre.

g) A szállított áru egy részének hibája nem jogosít fel a teljes szállítmány kifogásolására, kivéve, ha a megrendelőnek nem fűződik érdeke a részteljesítéshez.

h) Egy szállítási cím esetén: A megrendelt áruhoz képest maximum 5%-os többletmennyiségű vagy kisebb mennyiségű szállítást a megrendelő köteles elfogadni. Ehhez tartoznak a selejtek, kezdő ívek, a feldolgozó gépek beállításához szükséges példányok, gyártási okokból adódó alsó és felső ívek hulladékai, amelyek nem kerülnek kiválogatásra.


Több szállítási cím esetén: A megrendelt áruhoz képest – szállítási címenként – maximum 5%-os többletmennyiségű vagy kisebb mennyiségű szállítást a megrendelő köteles elfogadni. Ehhez tartoznak a selejtek, kezdő ívek, a feldolgozó gépek beállításához szükséges példányok, gyártási okokból adódó alsó és felső ívek hulladékai, amelyek nem kerülnek kiválogatásra.
 

i) A szállított áru ellenőrzési körünkön belül eső hibája esetén a vállalkozó fenntartja magának a jogot a saját döntése szerinti utólagos kijavításra vagy pótlólagos szolgáltatásra. Az utólagos kijavítás sikertelensége esetén a megrendelő a vételár csökkentése vagy a szerződéstől való elállás között választhat.

j) Minden további igény – a megrendelő jogcímétől függetlenül – kizárt. A szállított tárgyat nem érintő károkért a vállalkozó felelősséget nem vállal. Ez a kitétel különösen magába foglalja a megrendelő elmaradt hasznát és más jellegű vagyoni kárát. Ez vonatkozik minden olyan kárra is, amelyet a vállalkozó munkavállalója, képviselője és teljesítési segédje okozott.

k) Késedelemből és a szerződési kötelezettségek megsértéséből eredő károkért a vállalkozó csak akkor vállal felelősséget, amennyiben ezek a károk előreláthatóak voltak.

l) Amennyiben a vállalkozó által szállított dolog a megrendelő vagy harmadik személyek által megváltoztatásra kerül, úgy a vállalkozó felelőssége kizárt, kivéve, ha a megrendelő bizonyítja, hogy a hiba vagy kár bekövetkezése nem e változtatások következménye.

m) Minden átadott dokumentumot a vállalkozó gondosan kezel. A vállalkoz flelősséget sérülés vagy elvesztés esetén csak az anyag értékének összegéig vállal. Minden egyéb jellegű, további igény kizárt.

n) A fent meghatározott felelősségkorlátozás nem vonatkozik súlyosan gondatlan vagy szándékos magatartás esetén.

o) A fogyasztók számára a jogszabályban meghatározott jótállásra vonatkozó rendelkezések érvényesek.

p) A Szűcs Network Hungary Kft. jogosult 4 héttel az áru kifizetése után azt további értesítés nélkül megsemmisíteni.

Jótállás

Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a webshopot üzemeltető vállalkozás jótállásra köteles.

Felhasználót milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Fizetési feltételek

Utánvét: Kiszállításkor a megrendelés ellenértéke a szállítónak átvételi elismervény ellenében készpénzben fizetendő, a számlát a Szolgáltató papír alapon nyomtatva, a csomagba helyezi a Vevő részére.

Készpénz: Vásárlóinknak lehetősége van a megrendelt terméket nyíregyházi üzletünkben személyesen átvenni. Ebben az esetben természetesen szállítási díjat nem szállítunk fel, a csomag ellenértékét készpénzben kell kifizetni.

Átutalás előre: A Szolgáltató a Vásárlónak a megrendelés visszaigazolását követően átutalásos számlát állít ki és ezt e-számla formájában megküldi a Vevőnek e-mailben , amelynek Vevő nyolc (8) napon belüli kiegyenlítésére köteles. A számlában meghatározott ellenérték a számlában meghatározott bankszámlán történő jóváírást követő 2 munkanapon belül a Szolgáltat köteles a termék kiszállítására, ha a termék raktárkészleten van.

Árutájékoztató

A Szolgáltató az általa forgalmazott termékhez – ahol ezt a jogszabályok előírják – magyar nyelvű árutájékoztatót vagy használati utasítását biztosít. Amennyiben a Vásárló esetlegesen az áruval együtt nem kapja kézhez a kötelezően biztosítandó használati utasítást vagy árutájékoztatót, akkor azt haladéktalanul és mielőtt az árut használatba venné köteles jelezni a Szolgáltató felé. Abban az esetben, ha a Vásárlónak a webáruházban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban a webáruházban közölteknél több információra van szüksége, akkor jogosult a Szolgáltatóhoz fordulni az információ beszerzése végett, amelyet a Szolgáltató köteles öt (5) munkanapon részére elektronikus levél útján megadni.

Elállási jog

A Vásárló nem gyakorolhatja az e pontban meghatározott elállási jogát

– olyan termék értékesítése esetében, amely a Vásárló személyéhez kötött, illetve amelyet a Vásárló utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó;

Szerzői jogok, adatvédelem

A webáruház oldalain található összes adat, információ és a honlap külleme, felépítése a honlapon látható formában szerzői jogi védelem alatt áll. Ezen elemek jogtulajdonosi hozzájárulás nélküli felhasználása szerzői jogok megsértése miatti jogkövetkezményekkel jár. Az ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkori hatályos rendelkezései az irányadóak.

Reklamáció, panasz bejelentése

Vevő bármilyen jellegű reklamációját, panaszát a Szolgáltató részére az info@plasztikkartyakeszites.hu e-mail címen, vagy a (+36-1) 296-2489 telefonszámon tudja bejelenteni és érvényesíteni.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

A Vevő bírósági eljárást kezdeményezhet, amennyiben a közte és az Eladó között fennálló jogvita az Eladóval való tárgyalások során nem rendeződik, illetve a Vevő számára fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:

– 2017. január 1-től a fogyasztók panaszaikkal elsősorban a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak. Elérhetőségek: http://jarasinfo.gov.hu/.

– Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazása tekintetében fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Adatvédelem

A Szolgáltató a Vásárlók, vagy képviselői személyes adatainak védelmében a tőle elvárható fokozott figyelemmel és körültekintéssel jár el. A személyes adatok kezeléséről és védelméről a Szolgáltató az adatkezelési szabályzatában meghatározottak szerint gondoskodik, amely szabályzat megismerése elengedhetetlen a webáruház jogszerű használatához és a regisztrációhoz.

Egyéb rendelkezések

A webáruház információs rendszerének biztonsági foka megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban a Szolgáltató javasolja, hogy a Vásárló tegye meg az alapvető óvintézkedéseket: használjon vírus-és spyware-védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és technológiájával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a weboldalra csatlakozás miatt következett be. A Vásárlót terheli a számítógépe, illetve az azon található adatok védelmének kötelezettsége. A Szolgáltató jogosult jelen ÁSZF feltételeit bármikor módosítani. Az esetleges módosítást a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A Szolgáltató jogot formál arra, hogy a webáruház tartalmát előzetes értesítés nélkül megváltoztassa, beleértve az árakat és egyéb díjakat is. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék.